잃은 원더랜드


 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Current Server Time
Latest topics
» Swag swag woop dumdiddily dum
Thu Dec 18, 2014 11:28 pm by ThunderBalls

» AutoCAD 2010 [32-bit] - English
Tue May 27, 2014 11:20 pm by Guest

» Okdo-gif-tif-rtf-to-jpeg-converter-4.2
Tue May 27, 2014 10:24 pm by Guest

» AVS Video ReMaker V4.0.2.126 CRACKED [BAWIHF]
Tue May 27, 2014 7:15 pm by Guest

» Defected Presents For The Love Of House Vol. 1
Thu May 08, 2014 1:55 am by Guest

» Best Basic Java Programming Tutorial 87 Videos [From BEST Programmer & Teacher Bucky Roberts ] [761MB]
Thu May 01, 2014 2:39 am by Guest

» Key Win 8 | Added By Users
Sat Apr 12, 2014 4:22 pm by Guest

» The Last Story Soundtrack (by Nobuo Uematsu).zip
Sun Apr 06, 2014 4:18 am by Guest

» Public Guest Account
Tue Dec 17, 2013 3:29 pm by Pro Inputs

Poll
December 2017
SunMonTueWedThuFriSat
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
CalendarCalendar

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Share | 
 

 Inactivity

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
PandaSky
MAJ
MAJ
avatar

Male Rat
Posts : 121
Join date : 2011-08-31
Age : 21
Location : No where.

PostSubject: Inactivity   Sat Jul 07, 2012 8:39 pm

Gonna be inactive for awhile because the KLS patcher is giving me some weird error and I attempted at redownloading it and it still doesn't seem to work, so I'm just gonna take a break and play LoL (League of Legends) for a bit. Anyways peace.

Offtopic: Seeing the latest post I assume things here are inactive?
Back to top Go down
View user profile
Astre
Admin
Admin
avatar

Male Monkey
Posts : 806
Join date : 2011-08-03
Age : 25
Location : Maryland

PostSubject: Re: Inactivity   Sat Jul 07, 2012 10:25 pm

Yeah, we're not really active.

_________________


Kitty Drake says, "Take a shot for me." <3333

#dead
Back to top Go down
View user profile
supermilky1
2LT
2LT


Male Pig
Posts : 63
Join date : 2012-04-04
Age : 22
Location : The Office

PostSubject: Re: Inactivity   Sun Jul 08, 2012 12:00 am

^789 01234 567890123 $5678901234 56789)
Keyboard too legit. Yeah hella inactive (haertbreak ayeee)
Back to top Go down
View user profile
Astre
Admin
Admin
avatar

Male Monkey
Posts : 806
Join date : 2011-08-03
Age : 25
Location : Maryland

PostSubject: Re: Inactivity   Sun Jul 08, 2012 12:06 am

supermilky1 wrote:
^789 01234 567890123 $5678901234 56789)
Keyboard too legit. Yeah hella inactive (haertbreak ayeee) </2

What... Go away... freak...

_________________


Kitty Drake says, "Take a shot for me." <3333

#dead
Back to top Go down
View user profile
supermilky1
2LT
2LT


Male Pig
Posts : 63
Join date : 2012-04-04
Age : 22
Location : The Office

PostSubject: Re: Inactivity   Sun Jul 08, 2012 12:30 am

Astre wrote:
supermilky1 wrote:
^789 01234 567890123 $5678901234 56789)
Keyboard too legit. Yeah hella inactive (haertbreak ayeee)

What... Go away... freak...
What? I have done nothing to you! D:
Back to top Go down
View user profile
Astre
Admin
Admin
avatar

Male Monkey
Posts : 806
Join date : 2011-08-03
Age : 25
Location : Maryland

PostSubject: Re: Inactivity   Sun Jul 08, 2012 12:39 am

supermilky1 wrote:
Astre wrote:
supermilky1 wrote:
^789 01234 567890123 $5678901234 56789)
Keyboard too legit. Yeah hella inactive (haertbreak ayeee) </2

What... Go away... freak...
What? I have done nothing to you! D:


YOU WERE BORN.

_________________


Kitty Drake says, "Take a shot for me." <3333

#dead
Back to top Go down
View user profile
supermilky1
2LT
2LT


Male Pig
Posts : 63
Join date : 2012-04-04
Age : 22
Location : The Office

PostSubject: Re: Inactivity   Sun Jul 08, 2012 12:44 am

Astre wrote:
supermilky1 wrote:
Astre wrote:
supermilky1 wrote:
^789 01234 567890123 $5678901234 56789)
Keyboard too legit. Yeah hella inactive (haertbreak ayeee)

What... Go away... freak...
What? I have done nothing to you! D:


YOU WERE BORN.
You just jelly you can't be me ichowitis
Back to top Go down
View user profile
Astre
Admin
Admin
avatar

Male Monkey
Posts : 806
Join date : 2011-08-03
Age : 25
Location : Maryland

PostSubject: Re: Inactivity   Sun Jul 08, 2012 1:08 am

supermilky1 wrote:
Astre wrote:
supermilky1 wrote:
Astre wrote:
supermilky1 wrote:
^789 01234 567890123 $5678901234 56789)
Keyboard too legit. Yeah hella inactive (haertbreak ayeee) </2

What... Go away... freak...
What? I have done nothing to you! D:


YOU WERE BORN.
You just jelly you can't be me ichowitis


Oh, quite the contrary. I am DAMN glad I ainchuuuu... Lmfaooo.

_________________


Kitty Drake says, "Take a shot for me." <3333

#dead
Back to top Go down
View user profile
Tatsuya
SFC
SFC
avatar

Male Pig
Posts : 30
Join date : 2011-08-06
Age : 22
Location : New York

PostSubject: Re: Inactivity   Sun Jul 08, 2012 9:36 am

Dat star
Back to top Go down
View user profile
Lunar
BG
BG
avatar

Male Pig
Posts : 273
Join date : 2011-04-27
Age : 22
Location : Queens, New York

PostSubject: Re: Inactivity   Sun Jul 08, 2012 12:10 pm

Smfh

_________________


Click There ---> My Gallery of Art <-- Click There
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/AnimeRulZ102
Zaire
Evaluation Board Member
Evaluation Board Member
avatar

Male Rat
Posts : 533
Join date : 2011-08-06
Age : 21
Location : Houston, Texas

PostSubject: Re: Inactivity   Sun Jul 08, 2012 6:05 pm

Hi

_________________
As most of you may know, I'm a hammer.


Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/zaire002
Genesis
SGT
SGT
avatar

Male Dog
Posts : 22
Join date : 2011-08-12
Age : 22

PostSubject: Re: Inactivity   Sun Jul 08, 2012 8:43 pm

Zaire wrote:
Hi

Hi.
This group is dead.
Or rather, has been rebuilt as Wakfu University.
Back to top Go down
View user profile
Zaire
Evaluation Board Member
Evaluation Board Member
avatar

Male Rat
Posts : 533
Join date : 2011-08-06
Age : 21
Location : Houston, Texas

PostSubject: Re: Inactivity   Sun Jul 08, 2012 10:03 pm

Genesis wrote:
Zaire wrote:
Hi

Hi.
This group is dead.
Or rather, has been rebuilt as Wakfu University.
Oh, that sucks.



/stillgrounded

_________________
As most of you may know, I'm a hammer.


Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/zaire002
Astre
Admin
Admin
avatar

Male Monkey
Posts : 806
Join date : 2011-08-03
Age : 25
Location : Maryland

PostSubject: Re: Inactivity   Sun Jul 08, 2012 11:22 pm

Zaire wrote:
Genesis wrote:
Zaire wrote:
Hi

Hi.
This group is dead.
Or rather, has been rebuilt as Wakfu University.
Oh, that sucks.



/stillgrounded


You're pretty lucky we got inactive cause now you're not at risk of losing your job! ;D

Sike nah. Lol. But, still, hurry back.

_________________


Kitty Drake says, "Take a shot for me." <3333

#dead
Back to top Go down
View user profile
PandaSky
MAJ
MAJ
avatar

Male Rat
Posts : 121
Join date : 2011-08-31
Age : 21
Location : No where.

PostSubject: Re: Inactivity   Mon Jul 09, 2012 11:51 am

Zaire wrote:
Genesis wrote:
Zaire wrote:
Hi

Hi.
This group is dead.
Or rather, has been rebuilt as Wakfu University.
Oh, that sucks.



Back to top Go down
View user profile
Zaire
Evaluation Board Member
Evaluation Board Member
avatar

Male Rat
Posts : 533
Join date : 2011-08-06
Age : 21
Location : Houston, Texas

PostSubject: Re: Inactivity   Mon Jul 09, 2012 6:56 pm

Astre wrote:
Zaire wrote:
Genesis wrote:
Zaire wrote:
Hi

Hi.
This group is dead.
Or rather, has been rebuilt as Wakfu University.
Oh, that sucks.



/stillgrounded


You're pretty lucky we got inactive cause now you're not at risk of losing your job! ;D

Sike nah. Lol. But, still, hurry back.
Two mo' weeks.
:c

_________________
As most of you may know, I'm a hammer.


Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/zaire002
Astre
Admin
Admin
avatar

Male Monkey
Posts : 806
Join date : 2011-08-03
Age : 25
Location : Maryland

PostSubject: Re: Inactivity   Mon Jul 09, 2012 7:38 pm

Except, nobody's really active.

And what did you do to get grounded for so long....? =__=

_________________


Kitty Drake says, "Take a shot for me." <3333

#dead
Back to top Go down
View user profile
Zaire
Evaluation Board Member
Evaluation Board Member
avatar

Male Rat
Posts : 533
Join date : 2011-08-06
Age : 21
Location : Houston, Texas

PostSubject: Re: Inactivity   Tue Jul 10, 2012 2:26 pm

Astre wrote:
Except, nobody's really active.

And what did you do to get grounded for so long....? =__=
Summer School.

_________________
As most of you may know, I'm a hammer.


Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/zaire002
Genesis
SGT
SGT
avatar

Male Dog
Posts : 22
Join date : 2011-08-12
Age : 22

PostSubject: Re: Inactivity   Tue Jul 10, 2012 7:24 pm

Zaire wrote:
Astre wrote:
Except, we don't play KLS anymore.

And what did you do to get grounded for so long....? =__=
Summer School.

Aye.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Inactivity   

Back to top Go down
 
Inactivity
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
잃은 원더랜드 :: Town Square :: General Discussion-
Jump to: